Passar para o conteúdo principal
User account menu
Entrar
Toggle navigation
EN
PT
Main navigation
Centro
Sobre o CIEd
Conselho Consultivo
Comissão Diretiva
Gestão de Ciência
Investigação
Projetos
Linhas Temáticas
Membros
Membros Integrados
Membros Colaboradores
Estudantes de Doutoramento e Mestrado
Membros Temporários
Gestão de Ciência
Impacto Social
Publicações
Comunicação
Eventos
Notícias
Newsletters
Boletim CIEd
Atividade Editorial
Revista portuguesa de Educação
Edições CIEd
Joana Lúcio
Instituto de Educação
604688
joana.lucio@ie.uminho.pt
.
ORCID
ResearchGate
ResearcherID
Scopus
Publicações
A Cidade como experiência de aprendizagem: reflexões ilustradas sobre o currículo educativo da Cidade
Joana Catarina Dias Lúcio
2019
Overcoming barriers: the local and the innovative dimensions of inclusive socio-educational practices
Fátima Antunes
Joana Catarina Dias Lúcio
2019
The voices of young people about interrupting school failure and dropout: the role of schools, families and communities in atypical educational pathways
Joana Catarina Dias Lúcio
2019
Multi-actor perspectives on successful and inclusive socio-educational practices: overcoming school failure and dropout in Portugal
Joana Catarina Dias Lúcio
Fátima Antunes
2019
Vozes sobre práticas de educação inclusiva: perspetivas multi-ator sobre a superação do insucesso e abandono escolares
Fátima Antunes
Joana Catarina Dias Lúcio
2019
Think global, act local: practices that assay pathways
Joana Catarina Dias Lúcio
2019
Multi-actor perspectives on succesful and inclusive socio-educational practices: overcoming school failure and dropout in Portugal
Joana Catarina Dias Lúcio
Fátima Antunes
2019
Práticas e vozes para o sucesso escolar: barreiras, expectativas e compromissos, a equação instável
Fátima Antunes
Joana Catarina Dias Lúcio
2018
Inequalities and (in)justices in education: a dialogue with Sally Power
Almerindo Janela Afonso
Armando Loureiro
Joana Catarina Dias Lúcio
2018
Community participation and innovation for overcoming school failure and dropout: the voices of professionals engaged in inclusive socio-educational practices
Joana Catarina Dias Lúcio
Fátima Antunes
2018
Paginação
Próxima página
››