Skip to main content
User account menu
Log in
Toggle navigation
EN
PT
Main navigation
Center
About CIEd
Consulting Board
Steering Committee
Science Management
Research
Projects
Thematic Lines
Members
Integrated Members
Collaborating Members
PhD and MsC Students
Temporary Members
Science Management
Publications
Social Impact
Communication
Events
News
Newsletters
Boletim CIEd
Editorial Activity
Portuguese Journal of Education
CIEd Editions
Flávia Vieira
Full Professor
Instituto de Educação
flaviav@ie.uminho.pt
.
ORCID
DeGóis
Scopus
bio
Publications
O papel do Centro IDEA-UMinho na transição para o ensino online durante a pandemia COVID-19: enfrentar desafios e criar oportunidades
Gabriel Gerber Hornink
Flávia Vieira
Manuel João Costa
2020
Nursing students’ perceptions of training processes in clinical supervision contexts
Carmen Maria dos Santos Lopes Monteiro da Cunha
Ana Paula Macedo
Flávia Vieira
2017
Perceções da supervisão de estágio numa escola de formação em Angola
Inês Monteiro
Flávia Vieira
2017
Formação pós-graduada de professores: construindo uma pedagogia da experiência, rumo a uma educação mais democrática
Flávia Vieira
2017
Learner-centred materials development in initial language teacher education
Flávia Vieira
2017
Compreender a construção de competências profissionais: um estudo no contexto do estágio em enfermagem
Carmen Cunha
Flávia Vieira
Ana Paula Macedo
2017
Estruturas de apoio ao ensino e reconfiguração das culturas pedagógicas
Flávia Vieira
José António Moreira
José Luís Coelho da Silva
Cristina Pereira Vieira
Susana Gonçalves
M. J. Almeida
2017
The critical role of writing in inquiry-based pre-service teacher education
Iris Susana Pires Pereira
Flávia Vieira
2017
Task-based instruction for autonomy: connections with contexts of practice, conceptions of teaching, and professional development strategies
Flávia Vieira
2017
Language teacher education for learner autonomy: the empowering potential of case pedagogy
Flávia Vieira
Manuel Jiménez Raya
2017
Pagination
Next page
››